Chì sò i passi di stampa digitale di a stampante YDM

Se tenete una stampante YDM, quì vi diceraghju cumu utilizà a stampante YDM per una stampa digitale veloce.

Passu 1
Lasciate i vostri artisti chì creanu disinni persunalizati basatu nantu à i vostri bisogni è istruzzioni di i clienti.Pudete avè una discussione dettagliata o una riunione per capisce cumplettamente i vostri bisogni di i clienti.Una volta chì u disignu hè prontu, cuntattate u vostru cliente in u tempu, una volta chì u vostru cliente dà u permessu, solu dopu passà à u passu prossimu.
Passu 2
Quandu u disignu finali hè appruvatu, l'opera d'arte hè salvata in u formatu appropritatu (PNG o TIFF) cù a risuluzione curretta cum'è citatu prima, per fà più faciule per l'impresora di ricunnosce è stampà u pruduttu senza errore.
Passu 3
Per piacè verificate a temperatura di l'ambienti di u travagliu, l'impresora hà bisognu à uperà à una temperatura trà 20 è 25 gradi C. una temperatura fora di questu intervallu puderia causà danni à i capi di l'impresora.
Accende l'impresora per verificà se l'impresora hè normale, allora i capi di stampa sò puliti, è verificate u statutu di u nozzle, se u statutu hè bonu, avà pudete passà à u passu prossimu.Se u statutu di l'ugello ùn hè micca bonu, per piacè pulisce di novu a testa di stampa.
Passu 4
Aprite u software RIP, mette a stampa di l'artwork in u software RIP, è sceglite a risoluzione di stampa, mette u formatu speciale di stampa di l'artwork in u desktop.
Passu 5
Mettite i media nantu à a tavola di travagliu di a stampante, apre u software di cuntrollu, stabilisce i paràmetri di stampa di l'assi X è l'assi Y.Se tuttu hè bè, avà sceglite a stampante. A stampante YDM principia a stampa attuale movendu i capi di stampa da un latu à l'altru, nantu à i media, spraying u disignu nantu à questu.
Dopu, aspettate a fine di a stampa.
Passu 6
U materiale o u pruduttu hè eliminatu da a tavola di travagliu cun grande cura una volta chì a stampa hè finita.
Passu 7
L'ultimu passu hè u cuntrollu di qualità.Una volta simu soddisfatti di a qualità, i prudutti sò imballati è pronti per esse spediti.
Perchè a stampa digitale furnisce una chiarezza più grande, risparmia u tempu è u sforzu, hè largamente utilizata in u mondu, cum'è l'industria di a publicità di a porta, l'industria di a decorazione, etc.
Sè vo circate una cumpagnia di stampa digitale affidabile, per piacè cuntattateci.Fornimu ogni tipu di stampanti cù forza di travagliu di alta qualità, dedicata, servizii post-vendita 24 ore, è unu di i tempi di turnaround più rapidi in l'industria.

 

photobank
03

Tempu di posta: 05-novembre-2021